SVATEBNÍ ODBORNÍCI MAJÍ SVŮJ CECH
![]() |
Vznik cechu startoval s formulí 1 |
V Čechách byl svatební průmysl popelkou. Zuřila slevománie a nekoncepčním podbízením byly devalvovány i dovezené významné značky. Je nutný přerod na prosperující branži s kvalitním zbožím za odpovídající ceny. Vrátí se vážnost přípravě svatby a bude doceněn význam kvalitních komodit a služeb.
![]() |
Logo symbolizuje klid a zázemí |
Leccos se již podařilo. Například ve svatebních šatech zahájila v Praze frontální útok proti těmto nešvarům a diletantismu před šesti roky firma NUANCE. V době, kdy se v Londýně na možnost vyzkoušení šatů Pronovias bral v salonech pořadník, v Čechách byly inzerovány na tutéž značku 50 procentní slevy při rezervaci ihned. Umíte si představit, v jakém stavu zboží i jeho image byly... Tehdejšího českého zástupce Pronovias proto navštívila ředitelka pro Evropu a odebrala mu licenci.
![]() |
U skutečných odborníků se budete dobře cítit |
Dle názoru prvních představitelů cechu je důležitá profesionalizace a kategorizace svatebních subjektů, tedy zvážení jednotlivými svatebními salony, jaký segment trhu pokryjí, k jaké cenové hladině se budou hlásit, a dělat takové promo. Jednoduše řečeno, cech přispěje k orientaci zákazníků rozklíčováním současného zneužívání pojmů exklusivni, autorizovaný, prémiový, zastoupení, apod.
Mohl by tak vzniknout transparentní svatební průmysl, kde výrobci a dovozci luxusních značek budou drazí s dokonalým servisem a neznačkové firmy levné. Nyní je tomu totiž tak, že málem všichni jsou značkoví a exklusivní, inzerující stovky šatů zvučných jmen, ale skutečnost je jiná.
Ať mají snoubenci už dopředu jasno, do provozovny jakého subjektu míří. Bude ušetřeno mnoho zklamaní z nenaplněných očekávání nebo zaskočeni z cen, které jsou přece "nehorazné, když jinde jsou třetinové a ještě s dárkem"...
Kvalitě patří odpovídající cena, slevy patří na starší kolekce či neznačkové zboží, svatební průmysl není secondhand!
Svatební experti